هدف از پیاده سازی ایزو 10004

ایزو 10004 اصولی در تعریف و اجرای فرایند هایی در کنترل و اندازه گیری رضایتمندی مشتری فراهم می آورد. و بدون در نظر گرفتن اندازه، نوع یا محصول ارائه شده سازمان بکار می رود.

دامنه کاربرد ایزو 10004

برای تمامی سازمان ها اعم از تجاری و غیر تجاری و حتی در تجارت الکترونیک که به دنبال رضایت مشتریان خود می باشند.

مزایای پیاده سازی ایزو 10004

شناسایی دائمی انتظار مشتریان 
جمع آوری واقعی و صحیح داده ها 
افزایش اطلاعات سازمان پیرامون اثربخشی فعالیتهای خود 
سیستم علمی تجزیه و تحلیل داده ها
بازخورهای مناسبی برای بهبود و در نهایت اندازه گیری رضایت مشتری