هدف از پیاده سازی ایزو 10004
ایزو 10004 اصولی در تعریف و اجرای فرایند هایی در کنترل و اندازه گیری رضایتمندی مشتری فراهم می آورد. و بدون در نظر گرفتن اندازه، نوع یا محصول ارائه شده سازمان بکار می رود.
دامنه کاربرد ایزو 10004
برای تمامی سازمان ها اعم از تجاری و غیر تجاری و حتی در تجارت الکترونیک که به دنبال رضایت مشتریان خود می باشند.
مزایای پیاده سازی ایزو 10004
شناسایی دائمی انتظار مشتریان
جمع آوری واقعی و صحیح داده ها
افزایش اطلاعات سازمان پیرامون اثربخشی فعالیتهای خود
سیستم علمی تجزیه و تحلیل داده ها
بازخورهای مناسبی برای بهبود و در نهایت اندازه گیری رضایت مشتری